טרגדיה: בחור נהרג בתאונת טרקטורון ואחותו נפצעה

נתי קאליש No Comments on טרגדיה: בחור נהרג בתאונת טרקטורון ואחותו נפצעה

אסונות בין הזמנים: הבחור ישראל לונשטיין מבית שמש נהרג בתאונה מחרידה כשרכב על כלי שטח. אחותו נפצעה באורח קשה והיא מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם. שם האחות הפצועה לתפילה רות בת שרה לרפו"ש

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרגדיה בבית שמש: הבחור ישראל לוינשטיין ז״ל (21) ב״ר דוד שיבלח״ט מרח׳ נחל אוריה, התהפך הלילה עם כלי ׳רייזר׳ בבית שמש ופונה לביה״ח תוך כדי פעולות החייאה שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אחותו שהייתה איתו, עדיין מאושפזת במצב קשה ולא יציב, שמה לתפילה רות בת שרה.

הכל החל בשעה 00:12 כאשר התקבל דיווח במוקד 101 על רייזר שהתהפך בפארק סמוך לרחוב רועי קליין בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א יצאו לשטח ופינו לבי"ח הדסה עין כרם את ישראל ואחותו שרה כשהם במצב קשה מאוד. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקשה.

הפאראמדיקים של מד"א אבי ציינוירט ויצחק בן דהן סיפרו: "כשהגענו למקום שני הפצועים שכבו ליד הרייזר ההפוך אחרי שנמצאו ע"י אנשים במקום, הוציאו אלינו אשה כבת 29 וצעיר כבן 21 מחוסרי הכרה עם חבלות קשות בראש ובגפיים, הצעיר היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש, אשה כבת 29 הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלות בראש ובגפיים, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה לבית החולים במצב קשה".

כאמור, למרבה הצער, בבית החולים קבעו הרופאים את מותו של הבחור ישראל לווינשטיין, וממשיכים לטפל באחותו שרה שנפצעה קשה.

חבריו שוחחו עם "קול חי" וסיפרו על בחור מיוחד עם לב זהב. "בחור כארזים עם לב רחב. תמיד ראית אותו עם חיוך על הפנים. היה בשמחה וסחב איתו את כול הסביבה" סיפר חברו צביקה פרידמן.

חבר נוסף ששוחח עמנו סיפר כי "שרוליק היה כולו טוב לב. החיוך שהיה לו על הפנים בכל מצב אף אחד לא יוכל למלאות. הוא היה הבן אדם הראשון שהיית מתקשר אליו כשהייתי צריך עזרה, והוא היה נענה תמיד בחיוך וחפץ לב".

"כל הסביבה אהבו אותו בחיים לא רב או פגע. קיבלנו את הידיעה, ולא יודעים מאיפה להתחיל לעכל את זה, נלקח הלב שלנו. שהמקום ימלא חסרוננו, ושינוח על מקומו בשלום" אומר לנו חברו הקרוב בכאב.

עוד חבר עמו שוחחנו אמר כי: "כולו היה מלא חן ושמחת חיים, לא סירב אף פעם לחסד, איש מיוחד במינו".

שרוליק, כפי שחבריו כינו אותו, עבד לאחרונה בחברת התקנת מצלמות, והיה קובע עיתים לתורה בשיעור קבוע בבית הכנסת ברחוב סיני בבית שמש.

חברו שהיה שותף לשיעור הקבוע מספר לנו על דמות מיוחדת: "היה בחור עם לב זהב כולם אהבו אותו מאוד. ה' לוקח רק את הטובים. הוא נלחם בשיניים והחזיק רק פלאפון כשר ובעבודה היה רק עם מחשב מסונן בסינון הכי גבוה, מתוך אידאל פנימי אמיתי. הוא כל כך התרחק מזה עד שזה פשוט לא דיבר אליו, בנושא הזה הוא באמת היה דוגמה לחיקוי".

שרוליק ז"ל בשיעור הקבוע

חברו לשיעור מספר שרק בפורים האחרון הם ערכו בביתו את מסיבת הפורים וקריאת המגילה. "הוא היה תמיד שמח, הוא באמת היה משהו מיוחד".

שרוליק ז"ל במסיבת פורים | צילום: נחמן זייבלד

שרוליק ז"ל במסיבת פורים | צילום: נחמן זייבלד

שמה לתפילה של הפצועה קשה, רות בת שרה לרפואה שלמה.

לשמוליק עשרה אחים ואחיות, שאחת מהן התחתנה רק לפני כשבועיים.

הלוויתו תתקיים בשעה 12:00 בבית העלמין בבית שמש. יהי זכרו ברוך.



0 תגובות